If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
сменях ги лятото.Дискове втора употреба/бяха запазени,не бяха криви -дори не се наложи стругар/ мисля 70 лева за 4 те.Накладки......не помня марката не скърцат спитра добре около 120 лева ми.Лично аз не виждам смисъл да се купуват нови дискове все пак са парче метал.Дано не ме анатемосат ....
Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
156 1,8ТS-99 ......
EX
159 1,9 JTD-08
Точно от спирачки не бива да се пести, а и не са нещо непосилно. Вземай Steinhoff комплект предни за 240тина лв бяха някъде пък засега само положителни отзиви има от тях.
AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Нямаш си друга работа и ти... Че кой ще те изпусне? Почти всеки, който кара десетгодишни дискове, чиято дебелина дори и през ум не му е минало да замери, ще ти каже, че вършиш глупости, нищо, че тия, които си монтирал преди година е много възможно (щом си ги харесал и одобрил няма да са свършили) да са двегодишни и с немско/италиански произход.
Друго си е да се накичиш с некви тукашни ментета (като мен на времето на един пасат, и бош се бяха писали производители на спирачни дискове-вентилирани) и да се чудиш защо поскърцват при спиране.
Да, металът си е метал, и едни дискове, които идват от запад ( и видимо изглеждат отлично, неизносени) при всички случаи ще са по-сигурни и с по-добро качество от произведеното наоколо.
Това, което казваш е доста различно от изказването, че няма смисъл да се купуват нови - това твоето е един много много частен случай
Познавам хора дето имат пари да ъпгрейднат с D2 спирачки (които струват колкото колите на пишещите в темата, сумарно), обаче обикалят моргите и търсят неизносени накладки "Галфер" примерно... Точно поради причината която ти казваш Обаче това е едно, а да казваш, че е безмислено да се купува нов диск съвсем друго.
ПС: след като за последните няколко месеца трима дебила ме удрят отзад защото не могат да спрат, не ще ги изпускам, ами на майка ще ги псувам!
Ако D2 ти се виждат скъпи - виж цената на 12 буталния Тarox.
А по темата - за спирачна система не трябва да се пита за цена, нито да се правят компромиси.
А по темата - за спирачна система не трябва да се пита за цена, нито да се правят компромиси.
Да, на мен вероятно ще ми се наложи да сменям дискове и накладки пролетта, само че задни, че като ми слагаха зимните гуми забелязах, че не им остава много живот. Но и предните мисля да ги разглобя и да позачистя апаратите поне. Въобще не виждам смисъл да се пести от накладки и дискове, това са консумативи, които не се сменят толкова често та 10-20-30лв които евентуално ще се спестят да имат някакво голямо значение за семейния бюджет. Пък никой не е казал, че трябва да се слага най-скъпото на пазара, напротив, дори продуктите в ниския ценови клас са доста качествени.
използвам темата на колегата(дано няма против) да попитам-утре мисля да сменя предни дискове на алфата,та има ли нещо специфично за което да внимавам.потърсих с търсачката но не ми излиза такава тема(ако има и с снимков материал още по добре)става въпрос за колата от подписа
Напротив, фланците на главините трябва да бъдат изчистени перфектно от ръжда защото има опасност новия диск да не легне правилно, дисковете трябва да се обезмаслят иначе първоначално няма спиране, набии хубаво инструмента, с който ще развиваш апаратите защото ако превърти после ще страдаш. Предполагам знаеш, че трябва да върнеш буталата максимално назад за да може след това да монтираш накладките на новите дискове, връщането става с въртене на буталото и едновременно натискане и не забравяй преди да тръгнеш да напомпаш няколко пъти за да отидат накладките в работно положение. Намажи задната контактна повърхност на накладките с медна паста и ако си доливал спирачна течност изтегли малко да не прелее като върнеш буталата
AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
висок клас ATE малко по твърди, TEXTAR нормални ,TRW меки,среден клас MINTEX,REMSA също са добри. Ако не искаш музика при спиране и да ти черна джантата само от високия клас и то вторите и третите
Comment